30 Januari 2009

Idag är en helt vanlig dag.. Eller???

Börja med att jag sov som en kratta i natt.. Ont i svank och mage.. Spelar ingen roll hur jag ligger..
Vaknar hela tiden..
Sen skjusa jag andreas till jobbet 06.00..Åker hem.. Somnar om.. Pappa ringer 08.20.. Går upp..går ut och grejar med bilar för min ska på service.. Går och lägger mig..ANdreas skickar sms , mamma skickar sms, emelie skickar sms..
Men jag kan inte stänga va mobilen.. FÖr jag har  ställt den som larm och litar inte på att den ringer om den är av..och stäner jag av ljudet vaknar jag av vibration...
Går upp klockan 10.15..Ringer ams.. Där jag har köplats 55..Väntar,kommer fram..ska kopplas till en annan de blir fel och får börja om..GAAAAH... Ringer igen.. Köplats 33..KOmmer fram, ska kopplas vidare till någon annan får en ny köplats på 44..KUl morgon... Men men

Nu ska jag snart gå och borsta sen åka till Lappens och jobba...
Ikväll är de innebandy match..Hoppas någon kan stänga åt mig.. :) Eller att vi blir klar jäkligt snabbt så jag inte missar halva matchen... Visar väll sig.. Men denna fdag har juh inte börjar bra så varför ska den sluta bra... ????

NU nu ska jag försöka bli på bättre humör och göra mig klar.. Är juh trots allt helg..
MEN Andreas har eftermiddags helg s vad ska jag hitta på???

HA en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mum

Vi kan hitta på ngt, pappa jobbar oxå

2009-01-30 @ 14:53:47
Postat av: sandra

jag vet va du ska göra ihelgen, du ska jobba ;);) heheh ... hoppas du får en bra helg ! kramkram

2009-01-30 @ 22:03:56
URL: http://sandraaautio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0