29 Januari 2009

Sitter här nu.. Andreas sover.. Han va vaken hela natten och gick och jobba förmiddag idag.. Haha han är inte klok han.. .:)

Idag va jag och Farmor/Svärmor Lena till ikea som vi bestämt.. Handla hem de mesta förutom sängen för den fanns tyvärr inte..Kommer nästa vecka..DÅ är de bara den plus påslakan och spjälskydd som saknas.. :) Sen har vi de andra nu. :P Ja sen måste vi handla små saker men de tar vi senare bara vi har grunden om man säger så.. :) Känns toppen bra... Tack så hemskt mycket för allt LENA.. :)

Nu ska jag snart lägga mig..Är hur trött som helst.. Lära bara peta i mig lite mat.. Kände att de va behövligt nu.har ätit en krov på ikea sen salladen på hansson och de är lite för lite för Erica Jönsson just nu...
Ne nu borsta sen sova...

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bjöd du inte ens svärmor på mat ?!

2009-01-29 @ 23:54:09
URL: http://xem3liex.blogg.se/
Postat av: Erica

jo...men de ända hon ivlle ha va krov med bröd..:) haha

2009-01-30 @ 10:38:48
URL: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0