29 Januari 2009

Grattis Gabriella Hedlund och Per Forsberg som är nu nyblivna föräldrar.. :)

Idag har jag varit hem till Sandra och Texas.. Mattias va och jobba.. (om någon nu undra va han var.. ) :)
Vart en lunch på hanssons...Sen nu är jag hemma igen.:Dom skulle på BVC nu till ett så vart en kort lunch... Men de är bättre än inget...

Igår va jag hem till Sofie i viken..Så välbehövlig fika.. :) Fick semla och kaffe.. Vart en massa tjatter.. :)
Väldigt mysigt iaf...

Nu sitter jag och väntar på Farmor/Svämor Lena vi ska åka till valbo och titta lite..KANSKE   handlas ett och annat.. Vem vet.. jag är juh itne så duktig att stå emot om man säger så.. haha*

Ne nu ska jag kika runt i lite bloggar innan jag ska platta håret och grejja..

Texas.. kanske hur söt som helst den lille.... :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: gabbe

Tack Erika ;D

2009-02-01 @ 16:02:11
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0