28 Januari 2009

Hej och hå vad alla ploppar ut ungar.. Känns som en helt evighet till våran lilla rackare kommer...
Stort grattis till Katrin och Erik...

Nu sitter man här och har precis ätit... Korvstroganoff och ris vart de idag.. Fick äta själv idag för andreas är juh såååå trött.. Ska ta och hoppa in i duschen när orken infinner sig... Men tycker de är så jobbigt att duscha..blir så himla kallt efter sen måste man smörja in sig och greja... DRYGT... haha...

Får se om Sandra och Texas dyker upp eller om jag går och möter upp dom någon stans.. VA juh läääänge sen man träffa dom nu... Så idag är de dax.. :) Hoppas jag

Skullu juh ha åkt till valbo idag.. Men får se hur de blir.. MIn jäkla bil jäkelmåste servas och hit och dit.. Och de va inte så billgt..Sen ska jag betala kakorna till innebandyn och hit och dit.. Gaaah va jag hatar pengar alltså.. Fy fan..

Ne nu plocka av..... Sen duschen...


HA en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för idag vännen :) Skönt att få prata lite gravidprat :P haha. Nu får vi inte vänta lika länge tills nästa gång vi ses iallsindar :)

2009-01-28 @ 23:07:51
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Marre

Ja jag tror de jag med, känner att jag måste göra något nu ! Har ju gått med mitt långa så länge nu, iof så med all rätt eftersom jag inte hade något alls för typ ett år sedan ! :P Hörde att dy var i viken igår, du skulle ha hört av dig i allsindar ! :)

2009-01-29 @ 10:51:50
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0