24 Januari 2009

Idag är de min namnsdag.. :) Grattis till mig...

Har precis ätit frukost.. Fick mackor av mamma igår..Sånna med smällt ost uppepå..Alldeles färska..Kanske va hur gott som helst..
SNÖSTORM är de verkligen idag.. sitter och tittar ut och ser fan knappt grannhuset för de yr så himla mycket.. Hoppas man kommer hel till och från jobbet... Jag tycker inte alls om att köra när de är vinter..Är väll sen min kära avkörningen jag gjorde.. OOHHH shittt vet ni va jag såg nu..Min granne ska ut och gå.. han har typ gjort de varje dag sen nyår..spelar liksom ingen roll va de är för väder..När jag gick till bilen fick jag typ skottskador i ansiktet för snön blåste i de... HUAAAA men men hans val.. hahahaha...

Sover itne så bra om nätterna nu.. Har sååå ont i svanken och runt i magen.. Är väll för jag har sån jävla bamba svank.en riktigt ANKSTJÄRT..Nån som har nå bra tips.. för såhär kan de inte fortsätta... kommer få testa sova på golvet snart...

Shiitt va jag inte vill ta fram bilen nu.. Undra om jag ska be andreas köra mig.. men är juh lika rädd när jag sitter bervid.. hum.. men men..

Ha en bra dag.. för de ska jag ha??? eller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, ta bussen:)

2009-01-24 @ 11:41:43
Postat av: Angelica

Prova att ha en kudde mellan knäna när du sover, det fungerar för mig :)

2009-01-31 @ 18:19:33
URL: http://angelicalundberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0