23 Januari 2009

Nu sitter ja helt merslagen i soffan.. Och kollar på vem vet mest... Inte alls så bra men va ska man göra... Sen har vi juh inga kanaler så får se va som händer denna kväll..

Idag har jag jobbat.. Fick stängningen men men inte klagar jag inte för de är bra med timmar... Nu har vi precis ätit.. Vart klyftpotatis,schnitzel, be, vitlöksböd och en fetaost sallad.. Mycket gott...

Glömde tillägga igår i mitt klagoinlägg att jag har sån fruktansvärt klåda.. Den är så jäkla dryg bara kilar på vader och rygg hela jäkla tiden.. När man ska sova kan man knappt ligga still..Sliter upp benet och typ skriker åt andreas att ahn måste klia åt mig eftersom han är ansvarig för de hela också...

ne nu ska jag dyka ner i godisskålen..... :)

Ha en bra helg..

Kommentarer
Postat av: carro

har du fått gravidklåda jönsuuun? :D

2009-01-23 @ 23:02:38
Postat av: Erica

Jaaaa eller loppor.. :)

2009-01-24 @ 10:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0