2 Januari 2009

Jaha.. Då kände jag att de va dax för ett inlägg igen då.. Blirlite långt emellan gångerna ibland..

Vi har firat nyår.. Vi började fira hemma hos mamma.. Med super god mat..
Förrätt: Toastskagen
Huvudrätt: Biff med potatisgratäng,sallad,vitlöksbröd och hemgjort vitlökssmör....
Dessert: Marängtrårta....
Va så himla gott.. För att inte tala om desserten..Den va maräng grädde daim mandariner och chockladsås tror ja.. Gött som tusan...
Sen åkte vi till hofors igen.. Vi åkte till Katrin och Erik..Dom hade nån lokal i källaren där de va massa folk..
Va väldigt trevligt...Och de kan man juh tacka katrin för haha.. Hon och jag satt och drack vår läsk och prata..Eller skrek för va någon som envist skulle ha volymen p¨å den högsta... haha*
Sen vart klockab tolv och de vart massa fyverkerier... Men som nhykter tycker jag inte de ärlika roligt..är mest orolig över alla fulla som smäller..De for raketer hit och dit... Vart jäkligt rädd vissa gånger men men.. :P
Sen efter tolv åkte vi hem... Väldigt skönt.. Både jag ch Andreas va nykter..



Sen igår gjorde vi itne allt för mycket.. Va hem till Lena och Staffan och heja på dom..Sen vart de tacolasange och film här hemma... Sen nu idag ska jag strax åka till jobbet... Ser väldigt mycket fram emot de..eller så inte.. men men..De är juh bara ibland man jobbar....

HA en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0