4 Februari 2009

Nu sitter jag i soffan och äter lite godis och dricker loka med even ... Kollar på lite tv...

Idag har jag haft lite besök hät..första va sandra och sanna med barn här och fika..
Sen på kvällen kom Monica och hälsa på..Trevligt trevligt...Och igår va malin här..Så skönt att umgås med lite folk..

Idag tog jag ut min stav i naveln (för den som är intresserad)..Har fått sår i navel..antagligen för magen vät och den skaver nu.. Tråkigt att ta ut den men lära.. Och de är de värt... Men magen ser såååååå tom ut..

Imorgon ska jag ut och gå med Malin en sväng..Sen ska jag gå och sola lite tänkte ja..Typ tio min...
Känner att jag måste göra de.. Förhälsosjäl...
Eller finns ingen jag behöver förklara för varför jag ska sola.. Bara jag och Andreas vet såär jag nöjd..sen får alla andra säga och tycka va dom vill..Men vet man inte ska man inte säga något heller..Så länge de inte är farligt för barnet så tänker jag göra de...

Undra när spjälsängen kommer.....

HA en bra kväll..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa så att du inte får pigmentfläckar. Jag fick de när jag var gravid och dom e ännu inte borta. Och då låg jag enbart 10 minuter. Det blir liksom missfärgningar på hela kroppen.

2009-02-05 @ 16:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0