26 Februari 2009

Sitter här nu och har precis ätit lite frukost.. Ska snart bege mig till Lappens och avklara ett skift...

Igår va jag mamma och even till viken.. Handla en ny tröja,mascara och lite mat.. :P
Sen vart de städning när jag kom hem..Skönt att ha de gjort. Eller inge allvarligt men damma av och dammsög av lite..

JAg vill att de ska bli vår nu... Slippa alla dessa jäkla jackor och hit och dit.. bara ha varmt och sköönt..Få flytta ut möblerna på altanen och bara sitta ute,, KOmmer nog bo där ute..haha ha en filt på gräsmattan och bara sitta... Tänk om jag kunde läsa en bok va mysigt de skulle vara..

Försökte lyssna på en ljudbok igår kväll när jag skulle sova.. 7 minuter palla ja ..Sen slet jag av mig skiten och somna.. Jag fattar verkligen inget.. Eller så tänker jag för mycket på handlingen så de blir fel..Så är de när jag ska kolla film också..Måste veta vad den handlar om annars kan jag inte kolla..

Neee vet inte rikigt vad jag ska skriva......

Någon/Några som vill hitta på något med mig och andreas i helgen????? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0