24 Februari 2009

Sitter och försöker hitta på något att göra.. Men fantasin brister jämt.. Både jag Och Andreas är lediga. SKulle vara kul om man kunde hitta på något..
Just nu ligger både han och Even och sover och jag försöker komma på något så jag kan få upp dom två liven..
Men går inte sååå bra..Nu skicka even precis ett sms att vi kan gå och äta SEMLOR på hansson.. Mamma bjuder.. :P
Alltid något liksom.. :)

Jag vill bli hungrig .. har hur mycket gott hemma som helst till frukost.. Men känns ingen kul att pressa i sig..:P
Men ska nog gå i.. :P

Ne nu ska jag bege mig upp och berätta för Andreas att i ska äta semlor.. Han kommer juh inte hoppa högt i sängen direkt eftersom han hatar att bli väckt och behöva gå upp ur sängen.. :P

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mum

Imorgon är det pimpel tävling på stor gösken, torsdag korvgrillning i Slalom backen, Fredag badhuset(jag kan bjuda), lördagsFika i Haif stugan, Söndag Torsåker på mat Skulle det vara något. Stugan i Edsken

Trevlig Sportlovs vecka

2009-02-24 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0