21 Februari 2009

Idag har jag jobbat.. Va kanske den jobbigaste dagen någonsin... HUr mycket folk som helst och kom bara mer och mer.. Helt sjukt..

Sen vart de middag hos Lena och staffan... Andreas syster samt pojkvän va också med..Mycket trevligt med otroligt go mat måste jag säga..

Nu sitter jag här mitt på vardagsrums golvetoch bloggar..datorn stod här och jag orkar inte flytta mig typ...

Haha Nu när Lena och Staffan kom hem fick vi typ 200 blöjor... Hur bra som helst..Behöver inte köpa några till en början iaf.. Sen fick vi hur mycket kläder som helst från Andreas morbor... Behövs alltid... Sen fick vi en jätte bra sak.. :)
Man sätter bebisen i den så vibrerar den och spelar musik.. Jättemysig.. :P

NU ska jag plocka i kläderna i byrån...:P

              

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu börjar de likna nåt! =) Mycket blåa kläder till Novalie! =)

2009-02-22 @ 11:02:43
Postat av: Erica

Liger massa andra under de blåa.. :p

2009-02-22 @ 16:09:45
Postat av: Erica

Ligger massa andra under de blåa.. :p

2009-02-22 @ 16:09:55
Postat av: Ingela

=)

2009-02-22 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0