2 Februari 2009

Vilket väder...!!!!!!!

Helt sjukt.. 14 grader kallt och solen skiner.. JAg älskar när vädret är såhär.:Så skönt att vara ute då..Friskt liksom. Helst av allt ska man typ åka skoter eller skidor idag....
Men en annan ska åka ner och ställe sig på flottlappens.. haha men jag tjäner iaf pengar.
Dom ringde och fråga om jag kunde vara vikarie idag också..Hemskt tråkigt att säga nej.. Men måste ta alla säkra jobb jag kan ta ..... men men..

Nu har jag precis ätit lite frukost... Mina fötter har somna så de bara sticker i dom.. har ingen lust att resa på mig alls..
Men lär väll börja göra mig klar snart antar ja..

vet inte rikigt va jag ska skriva idag... Kanske kommer mer sen..


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0