19 Februari 2009

Nu har jag precis ätit upp mina lunchpinnar med ost på.. och varm  oboy.. kanke hur gott som helst de.. :P

Igår jobba ja.. När ja kom hem sen så typ dog ja på soffan.. Helt slut. .Fick ta en alvedon och sova lite..sen nä jag vakna stod tacos framdukat.. Gott.. Men hade inte så mycket aptit så fick bara i mig ett bröd.. Som even säger..de ör så tragiskt när man blir mätt när man äter tacos.. Så sant så sant...

Har iaf varit till doktorn nu vart inte så mycket klokare fick lite hostmedecin sen fick jag gå..TACK FÖR DEN...

Kolla på en bra film igår..Till och med Erica Jönsson va vaken hela filmen och den va iaf 2.5 timmar.. mmm visst.. Va nya  med Angelina jolie.. Chingaling eller va den heter.. Gripande film.. faktiskt..

Undra va man ska hitta på idag då.. Karln ha eftermiddag han.. Plus att han sover liksom nu...

Barnsängen har kommit.. Den står nu på plats.. :) Nu ska de bara köpas nå fina sängkläder och nån sänghimel och ett spjälskydd.. fast är juh absolut inge bråttom för skrutten ska juh sova i vaggan första månaden.. :)

Ne nu ska jag gå upp och krypa ner brevid Ante pante.. :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0