10 Februari 2009

Idag vakna jag av att Even stod och ruska mig vid mig säng.. haha..Lite rädd man vart då..  Ha de lovat att köra henne till skolan idag.. Andreas snarka så förbannat igår kväll så jag stoppa in hörselpluppar.. haha..
Sen hade even ropat och skickat sms men jag hörde då inget.. haha.

Fortfarande väldigt snorig och rasslig.. men blir bättre och bättre som tur är iaf..

Idag ska vi till MVC.. Börja mäta magen och så..och lyssna på hjärtljudet.. Så häärligt att höra de varje gång..

Sen blir de nog lite lunh/fika på hanssons... lutar åt de hållet.. Vill komma ut från detta rad hus.. Även fast jag va ute igår.. :) Va hem till Sandra och hennes skönhet (TEXAS menar jag nu) :) MMmmmmm gobiten..

Ne nu ska jag göra mig lite te sen ska jag hoppa in i duschen sen SLITA upp Andreas sen ska vi GÅ bort till MVC.. blir ett projekt för sig och släpa upp oh ut han.. PUH..morgon tröttajävel.. :) Hahahahah

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0