Bara för att...

jag sa till Sofie att Nelly sover nästan jämt tilll 08.00 - 08.30 så slog hon upp sina blå 05.50 idag.
Sen om de va för att Andreas klockan ringde då eller så de vet jag inte.
Lär inte få svar på de heller.
Pigg som en lärka va hon och ville abslout inte somna om.
Men nu tror jag hon börjar bli trött.
Inte lika road längre här på soffan.

Dom senaste dagarna har hon vart lite hängig.
Feber,snora och hosta.
Skulle egentligen åka in till Sofie och William idag.
Men vill liksom inte smitta dom.
HOn hade inge feber nu på morgon.
MEn får se.
Jag är juh också snorig och hostig.
Så får se va dagen erbjuder idag.
Denna låååånga dag.
För jag lär juh itne kunna somna om, för de kommer då Nelly göra.

Åh ge mig en miljon.!

Ne nu lär jag roa en unge som abslout skulle gå upp
SUCK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0