Nu ni!

Nu ni har jag bloggat två gånger på en dag! De va inte igår man gjorde de..

Sitter och funderar hur man ska tillbringa resten av kvällen på bästa sett.. Har lagt lillskruttan..Hon är så himla duktig mammas tjej.. Jag går upp och lägger henne i sin säng..Säger go natt och hej och hå.. Släcker lampan så går ja.. Så vips så sover hon..Ja hon kanske tappar nappen någon gång som man får rusa upp men jag har  hört värre historier...Så sover hon för natten.. KOmmer vakna imorgon runt sex och vara hungrig.. Äter sen somnar hon om och sover till tio halv elva... Hon är sååå otroligt duktig och snäll.. :)

Ne undr ava jag ska äta nu..Har ätit en banan och musli..Sen jag börja ut och springa och så så blir jag så jävulskt hungrig..JÄMT! TRåkigt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0