Kass

Jag va verkligen kass på att blogga med bilder..Jag glömmer juh bort de hela tiden...

Nu är jag så himla trött på vårt hem..Måste göra något.. Men vad..?? Sätta upp någon hylla kanske? Framkalla lite kort och sätta i fina ramar.. Måla om ...
Skulle vilja måla om Nellys rum och toan nere.. Men får de..Andreas drog juh igång och måla källaren.. Men gav upp efter mindre än halva..De är han de..
Tänker nog sälja Andreas tresitssoffa som bara står nere samt en fotölj..Men kan juh inte spara utifall men får användning för de.. Funkar inte så..

Ne nu ropar tvättstugan strax på mig.

Åhhh vad jag vill ha pengar så jag kan göra om...

Mamma och pappa.. Säg till när ni inte vill bo i huset mer..Jag är redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0