Älskade barn!

Så kom du då till oss du älskade barn och grep våra hjärtan med kraft.
Med ens fick allting mera mening, långt mer än det någonsin haft.
Du ler så du strålar, din själ lyser klar, du fångar all ömhet omkring.
Små fötter och fingrar, din hud och din doft, så underbart skapat allting.
Ditt liv skall vi följa och finnas för dig och dela din glädje och sorg.
När skuggorna hotar ditt solsken, är vi din tryggade borg.
Idag vill vi visa för vänner och släkt, den gåva vi fått att bevara;
Ett barn att få älska och skydda från ont, en lycka för stor att förklara ......

Idag har jag inte gjort så mycket..Vart en promenad på morgon.. Sen upp till Lars med mamma och hälsa på..

Nu sitter jag här efter att ha lekt med skruttan.. Nu skrattar hon ..så de kommer ljud.. Förut så log hon bara men nu jäklar.. :P
Så otroligt goo.. Jag bara ler när jag håller ¨på med henne.. :P

Idag blir de träning.. Springning vid hammardammen samt fys.. Fy fan va jag hatar fys alltså..Sjukt tråkigt.. men nödvändigt så bara bita ihop.. Tyvärr...

PÅ lördag blir de kräftskiva..Nelly ska sova bort för första gången... De känns kan jag säga..redan nervös över de..Även fast de aldrig är några problem med henne hemma.. Men ändå..Mammas skrutta.. De kommer säkert gå hur bra som helst..Vet iNTE varför jag är sååå himla mesig för..Men men de kan inte hjälpas..!




Kommentarer
Postat av: Grand mum

Vilken God bit, puss, puss// Mormor

2009-08-12 @ 20:52:31
Postat av: Tessa

den låten hade vi i kyrkan på Linnéas dop :) Såå fin :)

2009-08-13 @ 13:28:53
Postat av: Emelie

Mosters gohjärta! <3

2009-08-14 @ 11:26:05
URL: http://xem3liex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0