16 Augusti 2009

Idag är chockad... Jag är inte bakis.. :) Så underbart.. Jag trodde verkligen jag skulle vara de..Men icke sa nicke..!

Helgen har varit toppen bra!
Fredags vart de 30 årsfest i fjällstugan..Tomas som fyllde..Väldigt trevligt..Dock en väldigt lugn kväll..

Lördag vart de kräftskiva i munterbo hos Anna och fido.. Den va inte lika lugn..Men de va kul...
Jag är chockad att jag kunde dricka så mycket som jag gjorde.. Vart inte alls så berusad och mådde inte dåligt idag!
Men jag va så sjukt sugen på att dansa.. Men dit jag gick va de bara rockabilly och raggare typ så va lite missnöjd.. Men men kan inte vara bra jämt..Orkar inte skriva så mycket..
Kanske kommer nå kort...

Nelly sov hos sin farmor igår..Allt hade gått jättebra..Somna på bara några sekunder och sov hela natten..Hon är sååå duktig... Nu sover hon också..

Idag vart de kalas hos sasse..Super god smörgåstårta.. :P MumS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0