Uppdatering...

Fan har spenderat min senaste timme med att försöka hitta en bikini och få ihop olika erbjudande så de  ska bli så billigt som möjligt.. åkte ner massa barnkläder i korgen för att fylla ut.. Sen slog de mig att va fan sk ajag med en bikini till ..Jag får juh för fan inte ens bada.. hahah lite less man blir ..
Men men ... va mest pyjamaser till bebben och de kan jag lika gärna vänta med..

Vart en fika på Hanssons med Sandra..Sen gick jag hem till stina som sagt..

Nu sitter jag och funderar på kvällsmat.. Men dåligt med förslag... Så tråkigt att laga mat till sig själv bara,..
Ja ja,, ks aväll ta tag i maten innan jag blir akut hungrig...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Nu kanske jag är lite dum.., men varför får du inte bada?

2009-04-21 @ 13:26:37
Postat av: erica

För efterförlossningen så ska man vänta till efterkontrollen innan man badar pga infektionsrisk.. så då känns de dumt att köpa en bikini nu eftersom jag förhoppningsvis kan köpa en lite mindre tills jag kan bada.. :)

2009-04-21 @ 13:38:52
URL: http://ericaj87.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tänkte inte på de! ;)

2009-05-04 @ 00:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0