8 April 2009

Jaha jag kan börja med att meddela att jag har väääääldigt tråkigt.. Så nu vet ni de iaf..

Starta dagen med en promenad upp till Edsken med  Sandra.. Alltid liks sköönt när de är gjort.. :)
Vart valbo med Andreas.. han gjorde klart och tydligt klart för mig att vi bara skull in och hämta han mobil.. Och så vart de.. men vadå fördrev juh iaf en timme med de....

Sofie skulle juh komma på besök idag.. Krångelmaja själv liksom...
Sist hon skulle komma kunde hon itne komma för hon kugga sig när hon skrev upp och inte fick nå körkort idag kunde hon inte komma för hon fått körkort och orka inte åka buss... Men efter lite om och men så kommer hon idag efter klockan fem.. Men de återstår att se.. :) Grattis iaf gumman.. :)
Nu kommer du upptäcka hur krångligt de är inte inte ha någon bil.. :) 
 
HUm. va tusan ska jag hitta på att fördriva tiden med tills hon kommer då..
Andreas sitter ner vid datorn han.. han vill då inte hitta på något iaf. Behöver nog inte ens fråga..
Den stora frågan är juh varför han gnäller att han har dåligt väder på sin ledighet när han aldrig är ute endå..
Behöver väll inte sol i källaren framför datorn.. Men men vad vet ja om de...

JAja...

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: TB

Snick snack!



Jag har ju tjatat hela dagen på att få leka med dig ju. Fått kalla handen hela tiden.

2009-04-08 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0