28 April 2009

Iiihhh idag har jag bokat tid hos fotograf.. Ska dit nästa vecka och knäppa kort på mage.. :) Myyyys..
Svårt att välja vilken vecka man ska knäppa i.. Men nu vart de vecka 37 iaf..

Igår fyllde kära syster år.. :) Vart fika och super god marängtårta.. :)

Va till valbo med sandra också.. Köpte ljus,vägglister,lampa,leggins,och lite till lillskrutten.. :)
Hitta en jätte söt pyjamas samt ett par machesterbyxor... Två body och två mössor.. :)

Idag vet jag inte alls va som händer.. Är billös... fast de gör mig inget..Har varit snäll och lånat ut den till mamma och pappa.. :) Andreas vart ledig hela veckan men har jour.. :( De som jag hatar... Tvi tvi tvi...

Vet liksom inte va jag ska skriva..Återkommer kanske senare...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0