20 April 2009

Jaha .. sitter man och äter lite frukost ... Mår allmänt konstigt.. vet inte vad som är fel.. Mår typ illa men ändå inte.. Ont i nacken och trött i kroppen.. Men men är väll som de ska vara..
För att inte tala om foglossningar.. Nu har jag riktigt ont .. men men..  de går över..

Igår va vi och köpte utemöbler till altan.. ihhh kommer nog bli bra.. Köpte fyra stolar men hon som lasta packa på sex.. Tackar .... Lite tur ska man väll ha.. Men vi köpte bara fyra dynor .. Våga juh itne gå in och be om två till efter.. Så får ta de en annan dag.. :)
De tråkiga va att man måste olja in dom..så de ser ut som skit på altan nu + att man måste åka en vända till tippen med alla kartonger..  men när de blir klart så blir de bra..
Jag och grannfrun skruva ihop bordet..sen fick even och andreas måla de.. Och de va tydligen pest och pina..men dom gjorde de.. Så jäkla synd tat inte jag kan göra de.. Då hade jag gjort allt igår.. men men.. man ska vara glad att dom gjorde de iaf..

Söndag va de fika här.. Mycket trevligt med mina favvis tjejer.. Fick fina blommor och krukor och ljus och lotter,.. :)
Kommer bild på de när altan är klar för de är där de ska stå.. :)

Får se va denna dag har att erbjuda... Skulle ut och gå men går tyvärr inte.. så ont liksom..
Blir nog sola sig lite på baksidan... Gå och hjälpa Stina en sväng...
Andreas har eftermiddag han...  kanske en glass på time eller fika på hanssons... om någon vill?!

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0