15 April 2009

Idag har varit en bra dag...

Har varit i valbo med Madde..För en gångsskull så hitta jag kläder som jag känner att jag är verkligen nöjd med..
Visst storleken är väll inte den jag är nöjd med men de är som de är liksom...

Dagens :    (glöm ansiktet hahaha)



Igår städa jag lite sen vart de en promis med Katrin och Sandra..
men som jag sagt så många gånger förr så va nog de min sista promenad... Tror jag känner av foglossning efter...
Blir helt handikappad.. Och de är de inte värt...

Sen vart de till att baka. Vart bullar coh nå kakor.. haha...
Ska gör chockladbollar i morgon sen tårtorna på fredag.. :)



Ne nu ska jag greja lite här hemma.. Hej hej!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit fin bild jönns ! :)

2009-04-15 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0