13 April 2009

Hej och hå va dagarna går... Lite dåligt uppdatering på sista tiden...

Skärtorsdagen: Vart helmysig hos Linda.. Super god mat och massa spel och tjatter... Hur mysigt som helst..
Hon hade kanske även den finsate lägenhet jag varit in i...

        

Långfedag: Hääärligt väder så vart en heldag i solen ...Sen vart de till mormor för att äta mat...

Påskafton: Toppen väder... Jag och grannfrun va ute hela dagen .. sola,spela boll och poa i trädgården...
Brände typ sönder mig.. Men nu är jag inte likblek iaf.. :)
Sen vart de påskbord hos mor och far.. :)

  

Påskdagen: Vart stoppad av polisen för typ första gången..Fick blåsa.. Klara man juh utan problem..Eftersom sist jag drack va i September tror ja.. :) Sen vart de mat hos farmor i lumsheden.. :) Mycket mat.. :)
Sen vart de grilla på kvällen med systrarna.. :)
Sen kom madde och tomas över.. Vart spel öl,vin och en massa gitar hero.. trevligt.. :)

NU måndag har jag varit och kolalr runt på utemöbler..Hitta inget som föll mig i smaken..
Sen vart de till sjukhuset och hälsa på stina..och nu ska de grillas igen... :)

Ska hjälpa till lite här nu...

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0