Sista dagen

med gänget är idag.. :(  Känns rätt tungt faktiskt.. hatar juh att vara arbetslös..eller de går bra ett tag sne blir ja galen... Fick en jätte fin present av dom på laget..En hugo xx parfym..precis den som jag tjatat om..plus en tårta...Dom är vara för goooo dom...

Men allt kommer lösa sig till de bästa även fast jag blir utan jobb... Iiiihhhhh tro mig... Mer om detta senare...

Imorgon ska jag åka till arbtesförmedlingen...Med min otur så har hofors just stäng i morgon så jag får allt åkte till viken.. men men..Måste anmäla mig så fort som möjligt...:P Viktigt viktigt.....

På fredag ska jag på teater.,. Torsåkersrevyn.. Med massa folk..KOmmer nog bli hur trevligt som helst tror ja...

Igår skrev andreas papperna... 13 får jag börja flytta in mina saker i källaren..Sen 20 oktober får vi tillgång till allt och börja rusta... iiihhhhh vilken jul detta kommer blir.. Världens mysigaste.....Åhhhh jag längtar!

Ne nu ska jag hum va ska jag göra... Något annat.. :P hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0