Orka!

Har inte så mycket tid å blogga nå mer..eller tid finns de men jag som sagt ingen dator.. Har blivet välidgt dålig på de...

Övrigt så går allt bara bra.. Kollar tapeter och håller på och väljer vart de ska målas och hur vi ska göra om..KOmmer bli sååååå otroligt bra när de väl bli klart...
Tyvärr så jag jag världens sämsta tålamod när de gäller att flytta..heslt vill jag att alllt ska vara klart på engång.. (vissa vet vad jag menar.. :P haha) Hoppaslös på de ja...

Igår va ajg barnvakt åt lukas..Snacka om go unge.... Vi va i lekparken va å kolla på ankorna..fika på hanssons.. Bada badkar.. En mysdag! men sen va ajg helt slut när marika kom å hämta han... Sen har jag lärt mig att man lär sig på sina misstag..:p haha!

förövrigt borde de vara förbjudet att jobba på förmiddagarna iaf att gå upp klockan fem... helt slut...Men men....

Vet itne avd ajg ska skriva...
Men saknar min vänner i viken..Otrooooligt mycket iaf....

Kan du måla eller tapetsera..eller kasnke lägga golv??? Hör av dig! :P

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack gumman ! :) Jaamenvisst, jaadu .. fick det av henriks mamma, likaså pottskåpet :) Du, jag blir med både på onsdag och lördag :) Puss

2008-09-20 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0