Ny dag nya tag!

Rubrik är fan grymt svbårt att komma på ibland alltså...

Idag ringde klockan 07.40.. Pallra mig iväg till gymet..Rikigt stolt över mig själv fakitskt.. Hem och åt lite frulle..sen vart de promenad med katta... :P Sen vart de hem å färga håret.. Tänkte bli brunett men vette fan va de vart för färg.. Ska göra ett test att lägga i slingor på torsdag haha..Få se hur de blir..vore juh dumt att lyckasdenna gång...
NU sitter jag hos Andreas har vart å väckt upp han... Hade så grymt tråkigt hemma..Vädret är juh inte så trevligt heller.. MEn skönt med såthär väder ibland också...
Blir väll innebandy träning till kvällen sen kommer jag somna gott för att sen gå upp 04.45 för att jobba fm.... Trevligt..Ska ta mig en promis till jobbet hade jag tänkt...

Hitta inte så mycket på lager osm jag tänk..vart bara en tröja haha... men de är juh alltid något,, Nu ska jag försöka hålla i pengarna... FÖRSÖKA:...

Ne nu ska  jag göra något annat....

Fest på lördag? Jajjemen..! (tror ja iaf) :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart det en tröja för 2000:-.

2008-09-02 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0