Jajjemen..

Då va de bestämt... Marie Erica Jönsson ska flytta en gång till... haha men nu ska de blir den sista på länge..
Därför de inte blir någon lägenhet denna gång.. Orkar itne flytta igen därför tar vi typ ett lite mindre hus nu..känns iaf som ett hus eftersom de är tre våningar...Känns lagomt för oss två.. Dumt att flytta ihop i en två och sen åter lära flytta ..Ne de orkar jag inte..Lika bra att satsa allt på engång tycker ja.. De som händer de händer... Känns iaf sjukt bra just nu ... Visst är väll mycket målning och tapetsering framför oss men de ska bli kul fakitskt.. Ska fösöka klara så mycket som möljigt själv... Annars komemr jag juh aldrig lära mig.. Har redan bestämt hur köket och hallen ska vara... hallen va grön nu både uppe och nere med en furutrapp och köket va nog blått... Trappen blir målad kritvit... sen blir de typ ljusa taperter som jag har.. Iihhhhh kommer bli så skoj.. Så 1 november börjar rusten... vi bor kvar i andreas lägenhet så länge medans vi rustar...Såååå i november är ni vökomman och hjälpa mig å måla å greja ... Är tacksam för all hjälp jag kan få..eftersom jag inte är så dukitg själv..Ska också lägga svart laminat golv i hall å kök... Om de finns någon som är duktig på att lägga golv..:P

Sprang 2.5 km igår på tid..efter de hade jag sååå sjukt ont i bröstet... Men bet ihop å¨körde inneträning också.. Sopm jag nog inte skulle gjort... efter de hade jag sååå sjukt ont.. ringde tilll sjukvårds kunde vara en inflamation som bröt ut när jag körde slut på kroppen.. har ont idag också... ska väll kolla upp de... Tiden jag sprang på som tog ut mig blev 11.53..får vara rätt nöjd eftersom jag slutat md fotboll för ett bra tag sen å inte springer själv på fritiden.. bara en gång i månaden typ... sååå ja är nöjd......

Kom även folk fram till mig på träning och fråga va som hände i lördags.... Sa väll inte såååå mycket.. Men fick höra att jag och andreas vänt oss om och gått medans en viss person sprang efter de va då jag lessna ur å skrek ur mig de ena med de tredje.... Hon slog andreas i ryggen några någnger min vi fortsatte bara gick.-. varför kunde jag itne gått från första början för.. varför stanna jag å lät dom börja prata.? Lätt att vara klok i efterhand.. sen nu när man är nykter önskar man att man gjort de smidigare..  men men ..Gjort är gjort å jag kan itne göra något åt saken.,.. bara göra annorlund nästa gång.. för de va säkert inte sista gången... 

Andreas är på jobbet.. Saknar han fakitkst.... va och kolla på tapeter och sånt igår..jag får bestäma allt.. :P Gaaahhh de är toppen bra.. eller han är toppen bra!

ne nu ska jag göra något... vet inte om jag ska åka in till viken ..men får inte tag på emma.. :(
mamma ringe å fråga om jag ville gå och sola med henne.. får se hur jag gör...

Kommentarer
Postat av: Marre

GRATTIS erica !!! :) guud så roligt, säg tillom du behöver hjälp vettu ! :) är superglad för din/eran skull ! kraaam

2008-09-10 @ 14:34:30
Postat av: Maria

Va roligt med inredning och så.

Kul:)

2008-09-10 @ 17:06:57
Postat av: lindis

vet du vad, det är tillåtet att ledsna ur ibland :)

2008-09-10 @ 19:58:17
URL: http://lindalofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0