Förbjudet..

De borde fan vara förbjudet att jobba natt helg..och förmiddags helg..Tycker iaf ja...! Samt söndag eftermiddag!
Men men har bara 8 skift kvar nu..sen är jag arbetslös.. HUm? Undra hur länge ajg har ro i kroppen att vara arbetslös denna gng..Mår verkligen dåligt när jag itne ahr något jobb att gå till..Får liksom inga rutiner...
Eller så är de kasnke de jag kommer få nu..Kan juh alltid hoppas...
Har juh börjat träna på medic nu iaf...

Idag skulle jag och Katta gå och simma,bubbla och sola och bara ha en mysdag.. Men va händer..jo hoforshallen är STÄNGD just idag när jag ska simma... Tvi..
Men vi gör ett nytt försöka i morgon...

Har sånt himmla träningsvärk också.. KOm fan knappt upp ur sängen i morse..men de är en skön smärta,,,,
OM man jämnför med min näsa..Fan va ont jag har i den alltså... Sen Andreas gav mig en rikigt armbåge på näsan.. Känns så fruktansvärt...ONT ONT ONT!

Vill sända en tanke till min kära vän Emma... Tänker på dig... Du vet vad jag finns om du behöver mig.. Bara ringa dag som natt...Eller bara komma förbi.... Älskar dig!

Åhhh har så svårt att välja färger till mitt nya hem.. Men de blir ljusa iaf..samma som jag har i min lägenhet nu...
Men vet inte om jag ska ha den mörka eller ljusa i hallen å köket..ska ha samma färg i båda hallarna samt trappen och köket..Sen en mörkare i sovrummet..Men vardagsrummet är ett frågetecken...Mne de löser sig..men jag är asååååååå velig..men de kommer bli bra..bara de blir lusa färger..Nu ska jag sluta yra..haha
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0