Ännu en helg har gått...

Ja så va denna helg över då.. Vart som sagt en jäkla fest hos mig på lördagen.. Jag malin emelie karro paulina bettan och johanna.. Mycket trevligt..Spela spel och hade de jätte kul.. Tills johanna drog fram mintuflaskan ... Då va allt kört... Sen har jag tappat massa delar av kvällen... Vissa delar saknar jag och vissa inte....

Fattar mig inte på människor bara för man har en blogg måste man väll inte läsa den .. Men de kallas nyfikenhet... Sen varför bryr sig sååå många i vad jag gör och inte gör.. Varför kan man itne gå ut i hofors en vanlig kvll utan massa tjaffs.. Tycker verkligen de är patetiskt de tycker ja..Sen när andra lägger sig i även fast dom itne har ett skit med saken att göra... De är bara mer löjligt...Varför alltid ta de på fyllan..vill ni mig och andreas något så kom hem och träffa oss och prata om de när du/ni är nykter..Måste vara tusen gånger lättare egentligen... Slipper de bli massa fel..
Visst jag sa en del dumma saer de gjorde ja... Men men sånt som händer på fyllan....
Men men jag och Andreas skrattar åt allt idag och tycker de hela är mest roligt att prata om..Låter emst som en rolig historia fakitkst.. vi älskar varandra och de kan ingen ändra på..
Och självklart kan ni vara vänner.. har jag inte sagt något om.....

Vill passa på att tacka Daniel... Att du är förstående och att du inte skäller på andreas eller flyger på han efter krgoen.. TACK! Tack för du respekterar de jag gör...

Igår va jag och andreas och kolla på lägenhet.. eller jag vill mer kalla de rad hus... Va väll sådär.. måste byta färger överallt.. men golven va fin iaf.. :P den va fräsch men jag gillar inte när de är blått grönt gult och tarakotta..haha.. klarar jag mig utan... Sen va källaren sådär.. men då kom Sasse brasse fixa frasse men en otroligt bra ide.. man kan juh vänta med källaren och göra ordning över våningen och mellan plan först... SANT!
Får se hur deblir.. men verkar blir så...då är de inflytting 1 november...

Tjoh flöjt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0