Idag

Idag är en sån dag då jag ibte vet vad jag ska göra... Som alla andra dagar nu när jag är arbetslös..Tänk om man hade en hobby att ägna sina dagar åt .. Men men..

Snart får vi vårt nya hem iaf..då kan jag börja poa med de.. Så mycket som jag kan.. haha måla å greja...
Komemr bli toppen bra....

Va på teater i fredags å de som inte fick hända hände..maten tog slut.. Och resturangen cross over vägra ställa ut mer mat eftersom buffen ändå skulle plockas in om en kvart,,, MEN HALLÅ.... Vissa har inte ens fått mat och har betalat för de.. Skandal,,,

Just nu har jag nog dom mest konstigaste drömmarena..I morse drömde jag att jag träffa Emma sundgren på intersport..i nyklippt frisyr och lugg... Men en tröja som de stod på : Erica min berusade vänninan, kan du följa med till banken . Jag ska ta ett lån? Ja fråga vad hon skulle med pengarna till. Hon skulle absolut köpa en köttsax.
KÖTTSAX sa jag . vad ska du med de till? Jo den är bra om man ska klippa upp saker så kan man sy om de... HUm!? jag fattar inget..Sen nu läste jag hennes blogg och hon ska sy ett par byxor..SKUMT! Realy Skumt....


http://www.youtube.com/watch?v=BFHcFGKPMQ4       hahahaha kolla in den....

Kommentarer
Postat av: storpuk ;)

Hahahahaha men erica jönsson, nu har det slagit runt iaf.. jag har länge väntat på den dagen å nu e den kommen !!! =)



för det första... Jag .. på Intersport ?! när var å hur erica.. När ?? :P

2008-10-07 @ 15:22:22
Postat av: lillpuk..:P

Jaaaa jag säger juh att de är konstigt hahah... rädd för mig själv snart...

2008-10-07 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0