fy tusan

De första jag ser när jag håller på att packa in saker i radhuset är en spindeljävel...Fy fan är de meningen att de ska börja så..sen efter fem min ser jag typ en ändå större..typ svartaänkan som kryper upp i nå springhål i taket så inte andreas får tag på han..bara tanken att den finns där få mig att må dåligt men men...

Har iaf varit rikitgt duktig idag lär jag säga..första va jag ute å gick med malin .. sen när jag kom hem hörde sanna av sig om jag ville följa med ut och gå..Hur underbart väder som helst så kunde inte tacka nej.. Man får passa på så ofta man har sällskap...

Sen nu har jag flyttat lite saker.. nu är de typ dom stora sakerna kvar..och skit saker...

Nu ska jag gå till hallen å köpa en krov före träningen.-.- har inge mat här hos andreas å orkar inte hämta heller hos mig... Sååååååå nu blir de äta och träna..Mycket vikitigt.,... Yes box...

Hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0