Mäktiga känsla...

Igår va jag och Andreas och lyssna på hjärtljudet från den lille.. Såååå otroligt känsla att höra de slå..
Såå nu är de säkert... JAG ÄR GRAVID hahahaha.. :P

Sen vart de ner på lappens att jobba..Så jäkla segt.. men men de blir juh pengar...
SKa ner och jobba idag också. 3.5 timmar,, ooohhh väldigt viktiga timmar alltså..Skit pass....

Förövrigt händer de väll inte så mycket..Ska ut och gå med Annika snart.. Måste röra på mig... :P
HAde även gått ner 2 hg när jag vägdemig igår..ÄVen fast jag nyss ätit och va kissnödig.. :P hahahah

Ne nu ska jag äta något så jag orkar gåååå.. kan bli tungt annars.. Får annika släpa runt mig,, haha

Ha de bra!

MIndre än en månad kvar till ultraljud, wiiieeeee

Kommentarer
Postat av: Ingela

Inlägg två dagar i rad!?! De tar sig! :P

2008-11-26 @ 11:07:04
Postat av: Erica

Allt för dig! :P

2008-11-26 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0