Förlåt...

att jag itne bloggat på länge. varje gång jag ska göra de kommer något ivägen.. men nu sååå..

Äntligen bor vi nu i vårt radhus.. Så underbart.. visst ska de upp lite hyllor och tavlor men de är ingen panik känns de som.. Vill bo in oss lite först sen fixa de.. Eftersom vi inte skaffat internet än utan surfar på han som bodde här tidigare.. hans berdband som är otroligt segt så får bilder allt vänta tror ja..kommer ta en sån jäkla tid...
Trivs iaf som fisken i vattnet här..NU är de bara ett jobb som saknas för mig..håller på att bli galen av att gå hemma.. KLarar inte många dar till inte.. :P

Sitter och väntar nu på att malin ska höra av sig så ska vi ut och gå... Sen blir de väll tilloch simma med katta senare idag.. MÅste hålla igång så inte kilorna rusar iväg...

Jag (eller vi) har nu bestämt oss vilken barnvagn vi ska ha.. Väldigt tidigt men vart verkligen kär i den när jag såg en hade en sån på bruket..Dock va de sittdelen men jag vill ha en sån ändå.. Och andreas har sagt de så länge de är tre hjul på den så är de okej... De blir en baby travel... 4000 för vagn..både sittdel och liggdel.. är verkligen hur bra pris som helst med tanke på va vagnar ligger på.. Men får allt vänta ett tag till innan vi köper den..
Sen erbjöds sig nu Andreas mamma Lena att hon vill köpa säng med tillbeör till rummet..MYcket snällt.. Efter ultraljudet som vi har den 23 december ska jag inreda rummet,, är så tomt där nu liksom... Skönt och börja slipper man ta allt på samma gång sen. Sen har jag bestämt mig..JAgv illockså veta vad de är för kön på den lilla på ultraljudet..andreas har hela tiden sagt att han vill veta.. och nu vill jag också de..  :P
Och de är tur de är långt kvar så vi kan diskutera vårat namn på barnet....
Nu just idag står de mellan : Nellie (som jag alltid sagt att jag vill ha) eller Ella....
Pojknamn är en salig blandning..frn att inte ha något til ha massa.... Jag är väll mest inne på just idag iaf.. Jonatahan,Wille eller Kevin....
Medans andreas inte alls vill ha Wille,,,Då får de bli William tycker han... Men han gillar nog Kevin mest låter de som.. men som tur är de långt kvar så vi kanske hinner ändra oss mer hahha....

Här är min vagn som jag vill ha..(fast ine en röd sittdel... färgen har kag inte bestämt än...) men blir nog svart sittvagn iaf..liggdelen vet jag inte än...  Men nu vet inte iaf på ett ungefär . :P

       
Ne nu ska jag spöa Andreas på gitarr hero tills malin hör av sig...
Hej hej med farbor frej.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0