vädret?

Vart tog de hääärlig vädret vägen?

Idag vakna man klockan halv åtta..Pigg som en lärka..Gik en liten sväng sen bestämde jag mig för tt simma några längder..gick till bdxet och simma i 45 min..Stolt över mig själv..men de va de ända min kropp tillät mig göra..eller mina jäkla skavsår kasnke man ska säga..Nu har jag plåstrat om dom jäklarna och taggar för match!
Hoppas bara jag kan lira..vill verkligen.... !  Visar väll sig... Faktiskt kul med fotboll igen..den känslan varar väll bara till ikväll haha!

Va ska man hitta på nu för att fördriva tiden med då? Borde kasnke tvätta lite emn orka gå till tvättstugan... Och tvättmaskinen här i lägenheten tycker jag är dålig..vet itne varför..bara fått den känslan hahah!

Ne nu ska jag göra något... ! Ingen orkar iaf läsa långa bloggar! Hej!

Kommentarer
Postat av: Em-pem

Hej :) Haft en bra dag?

2008-05-06 @ 14:07:41
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0