Kameran!

Vilken hääärlig pryl alltså haha.. Men jag och min kamera verkar itne funka såååå bra ihop... Men men är juh som de är de.. Som jag lärt mig av emma..jag är nybörjare än så länge..Lååångt kvar tills jag hamnar på henne nivå.. Men men träning ger färdighet eller hur va de??

Tog mig en titt i garderoben.. alltid lika kul..hitta ett par knickers som jag kom i..Me like...! :P Hitta juh jeans för ett tag sen som jag också kom i..roligt roligt...! Beställde juh massa saker från ellos..men jag har beställt typ allt förstort... än en gång sa emma nå klokt som fick en att tänka till.. VAd har du för självbild erica??? haha ja om jag ens har någon..men mysdressen satt bra iaf å de är viktigt...

Lägger in lite kort nu också.. nu när man lärt sig! haha! :

                 


EGOGIRL!!!!!!!!!!!!!!! Thats me... Men vems blogg är de då? JOOOO MIIIIIIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0