Åååååhhhh

Va härligt de är med SOOOOOL! tänk vilket bra humör man blir på bara den lille rackarn visar sig!

Idag vakna man upp efter sin sista natt å kollar ut genom fönstret och de är kanon väder... Så himla skööön känsla..Men som vanligt jobbar alla så jag blir tokig..Rensar min garderob och lite annat..sen när man går ut får man en CHOCK! De är juh för fan varmt också..rikigt varmt..Gick en liten sväng..Sen va jag på spinning...Så jäkla skööönt...Sen vart de en liten promis med emma..Sen bar de iväg på kalas för kusinen fyllde juh 9 år idag!

Sen vart de lite röjj här hemma och åkte och slängde massa skit med mera..Fan va man spar på sig alltså....
Ska fixa till balkonen nu också.. Börja lite idag men resten av sakerna måste köras till soptippen....

Sen vart de en låååång kvälsspromis med danne..Så himmla skööönt... Nu har vi bestämt oss..Vi har skrivet vårar vikter i ett kuvert och klistrat igen... Sen får vi se vad resultatet visar..... Lättare när man är två och ger sig fan på de.. Nu jäklar...!

Ne nu ska jag fortsätta med att städa..tog en paus nu medans toa golvet torka..

På lördag på lördag på lördag!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0