Varning för deprimerande inlägg..........

Idag.. vakna man runt en kvart i tre... Har nog aldrig sovit så länge..Men ahde juh jobbat natt men har nog aldrig hänt ändå....

Jag har en konstig känsla imon mig.. Och jag ahtar verkligen denna känsla.. vet inte hur jag ska bli av med den. Men de känns som de saknas nått mellan oss och jag hoppas de bara är inbilldnig från min sida.. Men är så troligt tråkigt att vi aldrig gör något tillsammans.. Vi träffas typ kollar lite på tv.. om ens de.. Är de inte träning så är de jobb...eller garage...Va hundra år sen vi gick och la oss tillsammans också..du lägger dig alltid två tre timmar efter mig..så då har vi inte helelr tid att prata.... Känner verkligen att vi skulle behöva göra något tillsammans bara du å ja...KOmma bort ett tag... Ne jag vet de finns inte tid till de.. Men ibland kanske man måste ta sig tid? Eller? Ja jag vet varken ut eller in..Har legat på soffan och gråtit idag allt känns bara så nere... Men men går väll över de med...

Jaja nu va de slut på klagomuren här men faaan!
Fotbollen igår va rikigt rolig..Roligare än jag trodde..Kändes rikitgt bra faktiskt..Så dr blir till att träna i morgon igen..Yeeeah!



men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det viktigaste i ett förhållande är Kommunikation, se till o fixa det så kommer de mesta lösa sig :)
Kämpa vidare o behöver du prata så finns jag här!

2008-03-18 @ 18:57:28
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0