Jaha!

ja de va ett bra tag sen man blogg.. Kan väll itne säga att de h'nt så hemskt mycket sen sist..Eller nått måste juh hänt men jag är grymt dålig och komma ihåg saker nämligen.. :P

Aston har åkt ur Divson två.. Men de va väll ingen nyhet egentligen.. Men men..Surt..Bara bita ihop å komma igen...
Innebandy? Ja hur tusan ska man göra med den nästa år.. Lutar faktiskt mer åt att stanna.. Skulle vara kul om alla stanna och vi lira i trean hade lite skojj å sen gick upp kanske.. Bara hoppas på att så många som möjligt stannar.. ! De gör jag iaf..! Sen får vi se..!

Fotboll? Ja den ska amn väll också komma igång med som man lovat karro..Men idag? haha! HGar slängt mina fotbollskor för jag trodde jag aldrig mer skulle ägna mig åt den sporten,,Hitta äveen bara ett benskydd idag!

Livet annars då? JO de rullar väll på..Mår dåligt över visa saker men de är väll som de är.. Jag är väll som jag är..tyvärr!

Idag flyttar vi nog ut till huset i storvik! Mats och carina åkte juh till thailand igår. Känns som de kvittar om vi bor där eller här faktiskt...

Ne nu ska jag gå å göra mig klar sen ska jag till Linnea<.!

Emma Boda lingon Soda...! KOm hem nu! Nu är de toooooomt utan idag vill ja lova..Saknar dig så mycket Sessan!
Och du GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0