BG!

Vilken stjärna han är alltså... Björn Gustavsson..  Jag känner mig som en liten flicka som är kär typ i Nick i backstreet boys.. så känns de på nytt haha! Hääärlig känsla!  Men han är bara för söt och för rolig den dära björn...! :P

Helgen som vart har vart stormig.. :P haha! JObba eftermiddagshelg...Fredagen sitter man på jobbet å klockan börjar närma sig 22.00 och de börjar krypa i kroppen vad jag ska hitta på..Får panik eftersom jag itne alls vet vad jag ska göra..Daneil jobbar å jag ska upp å jobba i morgon! Åker till Världens bästa emma...! Där sofie och hon sitter å dricker..HUm..efter två minuter dricker även ja..inte svår övertalad eller..Njeeee de kan jag inte påstå.. KLockan är då elva... Kavrt i ett kommer taxin och Erica Jönsson har lyckats blivet dyng.. Jag fattar inte..men hetsa man i sig fem stora vin glas så går de som de går... :P Kvällen va jätte roligt på Kharma....

Lördag vaknar med ett ryck.. FAN vad är klockan 11.24..Piss bussen till sandviken går 11.30...Springer allt vad jag har till bussen..Hinner även med den..STOLT! Sen traskar till emma å hämtar bilen... Dagen på jobbet är ruskigt seg... Sen börjar sms ramla in om att folka är sååå taggad på att festa å jag har lovat hem dom till just mig å kolla på melodie..YEah yeah! Hemma får jag inte ens fart på den där jävla projekton vart ett å annat svär ord då vill jag lova..! Så fick allt bära ut tvn från sovrummet å ställa den på golvet...Lyckas väll pimpla i mig lite vin..Sen drar vi till Lobby...Fräscht ställer säger ja bara!

Idag på jobbet gick allt bra..dagen va ovanligt lätt men tiden gick sakta.... NU ska jag gå å sova..Två nätter kvar sen är jag ledig...Då blir de Elmia på fredagen sen lirar PUMPBOLAGET i viken på lördag..Ferre hos miG? :P är du sugen...?? va väntar du på..hör av dig! :P haha!

He hej hej hej

Orörda grej!

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG SKA UT DÅÅ ! :)

2008-03-17 @ 11:29:20
URL: http://marieeks.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag är lätt på Erica :) haha!

2008-03-17 @ 20:45:33
URL: http://xem3liex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0