Städa städa städa

Hade förträngt hur grymt tråkigt de är att flytta.. Så pisstråkigt med andra ord..nu ska jag bo på samma ställe läääänge...fast så sa jag sist också..men nu ska jag verkligen de... Nu nu nu...

Handleden är rätt pajj den med..men överlever..gör mest ont på kvällrna... hade tänk å skriva jätte mycket men vet verkligen inte vad jag ska skriva när jag väl sitter här... Som vanligt...

Ja sjuk igen är ja också..trevligt...bara för man va på akuten i söndags med handen hoppa bacillerna på mig..TACKAR!
Ne nu ska jag laga mat...hej hej hej

Kommentarer
Postat av: Emma

but hello.. i'm looking for the disco.. but i have a penis in may cornhole so i can't move...



do you have any alvedon ?!

2008-06-27 @ 08:04:41
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0