Jag är ledsen!

Jag är ledsen om jag sårat dig Daniel sjöstrand... Jag förstår dig verkligen..Vill bara att vi ska kunna vara kompisar men jag förstår om du inte kan vara de nu! jAG ger dig den tiden du behöver de gör jag verkligen..Men jag vill att du ska veta att jag finns för dig om de är något.. Du är min bästa vän.. Förstå de...!
Jag kanske inte göra allt rätt just nu..de gör jag säkert inte.... Men just nu vill jag bara må bra... Men de gör jag inte..Jag vet att detta är de rätta beslutet å att de komemr bli bättre i framtiden...!
Jag evt itne vad jag ska säga..finns så mycket att säga egentligen men vet inte...!

Hopaps snart jag får en lägenhet iaf så jag har mitt eget place... BBara jag å mig själv...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0