Helgen....

Jaha då va midsommarhelgen över för detta år då... Vart en bra helg... Va juh inte som den brukar men rätt bra ändå...
På fredagen satt jag och marie å drack hemma hos henne.. trevligt... sen vart de gästis..Sååå sjukt jäkla roligt... Träffa massa folk man inte alls ser för ofta... Dansa å hade skojjj.....

I går vart de att man typ sov hela dagen haha... sköönt med såna dagar också... Sen åkte jag å emma ner till mor å åt lite..ramla in mer å mer folk eftersom..rikigt trevligt va de..Sen vart de bil till hammarby... Skippa cyklandet iår.. haha
hammarby va också trevligt..dansa å rocka loss.....

Jag är glad daniel att vi kunnat umgås å dansa som två vänner..har haft såååå sjukt roligt med dig i helgen..rikigt bra faktiskt... tackar för de ..POLARN...:P

1 juli ska vi helst flytta ur lägenheten..få ludde köpte den..TJJJOOOHHOOOOOOO! Sen får jag sandras å mattes lägenhet den 1augusti,,,men de är värt att vänta på den.. Vill juh bara ha den... :P

Ne nu har min mat hunnit kallna bara för jag skulle skriva..sen bär de av på match..TJOH FLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0