??????

Är de såhär man ska må..??? Tydligen så är de väll de..Jag vet att de är jag själv som valt detta.. Jag vet de...
Men jag mår som ett vrak.... När som helst så brister allt.. Frågan är bara när....
Jag vet att jag är en idiot ..jag vet de.. Kankse inte gjort alla rätt..de säger jag inte att jag gjort...
Jag vill verkligen att vi ska kunna vara vänner... Du är min bästa vän... Du känner mig bäst av alla...
Jag respekterar dig till tusen procent de gör ja..de hoppas jag du förstår...
vet inte vad jag ska skriva..har så mycket jag vill skriva eller säga till dig.... men vet inte hur jag ska förklara allt...vill inte att du ska vara ledsen..gör ont i mig när jag tänker på dig! Vill att vi ska finnas för varandra..någon dag kanske vi kan träffas som två vänner och umgås..!

Skriver mer sen! kan inte skriva mer nu tårarna rinner och jag orkar inge mer..!

Kommentarer
Postat av: Marie

Erica, du klarar dehär .. du är stark och det vet du ! finns iaf här där för dig, det gör vi alla ! :)

2008-06-08 @ 09:53:02
URL: http://marieeks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0