Sol!

Idag är de sol igen å jag sitter å väntar på att andreas ska göra sig klar för att kunna åka och bada... :P
Igår vart de lite alkohol och lira the band eller va de heter hemma hos david..grymt kul iaf..sen vart de edsken...
Idag vet jag inte alls va som händer senare..ska väll höra mig runt lite...
Har iaf vart å köpt köksbord och byrå nu... så nu har jag alla möbler i min lägenhet... Gissa om de tog emot att åka på ikea igår när de va såååå fint väder..men jag å sasse va å bada mellan 11-14 iaf...
Även fast man itne umgås med henne allt för ofta nu förtiden så känns som vi aldrig vart ifrån varandra...såååå otroligt sköönt.. gillar den tjejen ja...Ja för de gör ja....

Åhhh andreas kan han skynda sig lite....! nu ska jag göra något annat..typ bakna på toa dörren kasnke!
hej!

Emmelie....de är bara komma å hälsa på de..slå en pling före bara!

Kommentarer
Postat av: Sasse

Gillar faktikst dig med Erica, tro det lr ej ;)

2008-07-26 @ 11:40:32
Postat av: Johanna

Kul att se dig sist, lär ju säga att du var fin i håret också, it fits you! :) Hångelvm dock i soffan haha =)

2008-07-28 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0