SHITHEAD!

Nu är de 7 gången jag färsgar håret..dock den sista..ska itne envisas om att lägga i slingor denna gång.. men jag har en bild i huvudet hur ajg vill att de ska se ut..men som sagt..de blir aldirg som man tänkt sig.. denna gång ska jag skippa slingorna för blir iaf bara orange i huvudet... Jisses... blir så trött...!

Idag blir de in till viken å dircka med världens bästaste sofie..va kanske hur länge sen som helst vi gjorde de..Iihhh å vi vet juh hur de brukar lsuta när jag och sofie ska dricka viiiin! Gamla godningar som strömmar ut ut högtalarna och massa dans å skoj..å de berömda ordspråker..KOMMER DU IHÅG...! iihhhh.. kommer bli mysigt..
Ska ha min gula tubtopp å mina ljusa baggy jeans..Meee like..eller kanske dom mörka..eller jag vet inte...!

Hoppas på den bra kväll iaf! ha de bra tjo flöjt! :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha så kul i kväll Erika :)

2008-07-09 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0