Redhead!

Yeees nu är jag rödhårig efter några försök.. elelr jag är juh typ inte jätte röd men röd är jag haha!
Ska lägga i massa olika slingor också..kommer nog bli rikigt bra när jag får i dom ..men jag är rädd att dom ska bli oranga därför vågar jag inte lägga i dom.. har juh allt här hemma..Men som sagt.. tänk om jag lär börja om igen.. för vill verkligen itne se ut osm en morot..men grund färgen är rätt okej nu..tror slingorna kommer göra de jätte bra..Ja de tror ja..

Igår vart de valbo.. Erica jönsson som aldrig använder tubtopp har nämligen köpt tre stycken nu...
Erica jönsson skulle heller aldrig bara ha hum va fan heter de...Typ att man bara har ett brett band över brösten... en sån bikini har jag iaf köpt.. men jätte fin blå... Jag är hel nöjd...

I morgon blir de till att dricka... Då ska jag ha min gula tubtopp samt baggy jeans.... och vara röd hårig..sen ska jag försöka våga mig i slingorna... Ne nu ska jag dra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0