Onsdag

Är de idag.. och solen skiner å de är klar blå himmel och erica jönsson vill ut ut ut.. Men hon får inte upp Andreas ur sägen..Svårväckt människa lär jag säga..den svåraste av dom alla... Och jag som går upp direkt när jag vaknar.. kan verkligen inte ligga kvar å dra mig..specillet inte när de är sol ute....

Igår va jag och kolla på sasses å mattes hus... KOmemr bli så sjukt snyggt när sandra är klar med de hahaha! Jätte mysigt hus å fin planlösning.. men färgerna kan juh diskuteras... haha! Så nu kanske de inte är sååå lååångt borta med min lägenhet ändå.. Men hoforshus ska väll krånglaoch göra allt tusen gånger svårare än va de är..Fattar inte ..dom ska bara hyra ut lägenheter å inge mer.. Gaaahh irriterad!

Idag blir de utgång i viken.. Yeah! Är juh inte direkt Brolle som lockar för min del.. Johan rocka billy tro tycker jag är grym..Sen låter de som de är mycket folk som ska ut...Yeah!

Ne nu ska jag ringa sassebrasse å kika va hon har för sig.. men har typ glömt bort vad jag ska fråga henne om så måste komma på de först...sen ska jag in å hoppa upp andreas ur sängen.. ja de ska jag!

Tjo flöjt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0