Ny vecka!

Nu har ännu en helg..som vanligt bestod den av alkohol-- haha men jag gillar de..är juh sommar..även fast vädret är skit..men om en vecka komemr de bli toppen väder för då börjar jag jobba..då komemr fin vädret kan ni ge er på.. Jajjemen!

Fredagen va vi i liffens stuga och drack och grilla.. väldigt trevligt..men som vanligt blir de alltid tjaffs..fattar inte.. Men men orkar som sagt inte bry mig i sånt mer..

Lördagen skulle vara lugn..åkte till anette å åt mat med henne å vänner--väldigt trevligt..men som vanligt sög de i alkoholtarmen.. avängde förbi mor å far där emelie hade fest..fick vin av mamma och sen va de igång haha riktigt trevligt faktiskt....

Får se va som händer i veckan..kanske kan flytta in om allt går osm de ska..iiihhhhhh va skoj blir de ikea..gaaahhh

Kommentarer
Postat av: Sasse

Idag flyttar Erica in i hennes alldeles egna lägenhet.. eller nästan iaf är ju trots allt Hoforshus som äger den :)

2008-07-22 @ 17:20:32
Postat av: ERica

Du de kan du ge dig på att jag har..har redan ställt klcokan på 8.00 i morgon..för då kommer mamma med ett helt släp med saker..som jag ska plocka med..gaaaaaah de är såååå kul

2008-07-23 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0